Kundtjänst

Vi finns här för dig före, under och efter ditt köp! Nedan finner du information om hur du kontaktar oss. Innan du kontaktar oss ber vi dig först ta en titt på sidan Frågor och svar där vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren. Du hittar sidan här.

Gäller ditt ärende en retur eller ett byte? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller ditt ärende en reklamation? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller din fråga betalning eller faktura? Vänligen kontakta Klarna på www.klarna.se.

Övriga frågor hänvisas till support@phonelife.se. Vi svarar så snart vi kan, vanligtvis inom några timmar under vanlig kontorstid, och senast inom 24 timmar. Om du har några funderingar kring en befintlig order får du gärna skicka med ditt ordernummer. Ditt ordenummer hittar du i diin orderbekräftelse som du fick via mail efter ditt köp. Om ditt ärende gäller en reklamation får du gärna skicka med ditt ordernummer tillsammans med en bild eller en kort video på felet för snabbast hantering. När du mailar in får du ett ärendenummer, vänligen ha ärendenumret tillgängligt ifall det behövs någon mer uppföljning i samma ärende.

Ta gärna hjälp av vår helpdesk nedan.
Visa alla frågor

Vi använder cookies för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.Läs mer