Kundtjänst

Vi finns här för dig före, under och efter ditt köp! Nedan finner du information om hur du kontaktar oss. Innan du kontaktar oss ber vi dig först ta en titt på sidan frågor och svar där vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren. Du hittar sidan här.

Gäller ditt ärende en retur eller ett byte? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller ditt ärende en reklamation? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller din fråga betalning eller faktura? Vänligen kontakta vår betalpartner Klarna på www.klarna.se.

Hittar du inte svar på din fråga? Då är du varmt välkommen att kontakta oss via vår chatbot här. Vår chatbot Patrik finns tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig. Om Patrik inte kan lösa ditt problem så hjälper han dig att skapa ett ärende som sedan besvaras via mail av en av våra kundtjänstmedarbetare.

Vår kundtjänst är bemannad under kontorstid på vardagar. Vi prioriterar snabba svar och återkommer alltid inom 24 timmar på vardagar.

Vi använder cookies för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.Läs mer