Frågor & svar

Kontakt


Hur kontaktar jag er?
Information om hur du kontaktar vår kundtjänst hittar du här.


Beställning


Jag kan inte beställa, kan ni hjälpa mig?
Absolut, skriv till oss i chatten eller via e-post så hjälper vi dig.


Har ni mottagit min best��llning?
Vi skickar ut en orderbekräftelse till den e-postadress som uppgavs vid köp inom några minuter efter slutfört köp. Har du inte mottagit någon bekräftelse efter en timme kan det bero på tekniska fel eller att du råkat uppge fel e-postadress. Kontakta oss så ordnar vi det.


Kan jag ändra eller avbryta en beställning?
Tyvärr är det sällan möjligt då alla beställningar automatiskt skickas till packning för snabbast möjliga leverans. Kontakta vår kundtjänst så ska vi se vad vi kan göra.


Finns produkten jag vill köpa i lager?
Lagerstatus och leveranstid finns angiven på respektive produktsida och i kategorier. Du kan bevaka en produkt som inte finns i lager för att bli notifierad via e-post när den åter inkommer i lager.


Går det att beställa trots att jag inte är folkbokförd på adressen?
Det går utmärkt om du betalar din beställning direkt. Men tänk på att du måste ange c/o med den personens namn som är folkbokförd på adressen. Exempel: om du heter Sven Svensson och är tillfälligt boende hos Johan Johansson ska du skriva Sven Svensson i namnfältet, och i gatuadressfältet skriver du: c/o Johan Johansson, följt av Johan Johanssons adress.


Vilka länder kan jag beställa till?
Vi levererar för tillfället endast till Sverige.


Leverans och frakt


Vad kostar frakten?
Alla beställningar inom Sverige erhåller gratis frakt, oavsett belopp eller storlek. Utanför Sverige är fraktkostnaden 39 kr.


Hur lång är leveranstiden?
På lagerförda varor är leveranstiden 1-3 dagar. För produkter som inte finns i lager eller är på väg in i lager kan leveranstiden variera. Lagerstatus och leveranstid finns angiven på respektive produktsida och i kategorier.


Hur skickas min beställning?
Vi skickar i de flesta fall med Postnord. I undantagsfalls vid större beställningar och företagsbeställningar med DHL.


Jag har fått fel produkt, hur gör vi nu?
Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig direkt.


Retur, reklamation och byte


Hur returnerar jag en vara till er?
Utförlig information om att göra en retur finner du här.


Kan jag byta en vara jag köpt?
Utförlig information om byten finner du här.


Jag vill reklamera en vara, hur gör jag?
Utförlig information om hur du gör en reklamation finner du här.


Kan jag returnera en vara jag köpt med nedsatt pris?
Ja det går utmärkt, ångerrätten gäller som vanligt.


Betalning


Vilka betalsätt kan jag välja på?
Vi erbjuder köp mot faktura, delbetalning, kortbetalning och direktbetalning via din internetbank. Alla betalsätt är kostnadsfria (uppläggningsavgift kan tillkomma vid köp på avbetalning.)


Hur skickar ni fakturan på mitt köp?
Fakturan skickas till dig via e-post när din beställning skickas från oss.


Jag hittar inte min faktura, kan ni skicka en ny faktura?
Vänligen kontakta Klarna på www.klarna.se så hjälper de dig direkt.


Säkerhet


Är det säkert att handla från er?
Ja, sidan är krypterad och vi använder endast säkra betalningsalternativ från etablerade betaltjänster såsom Klarna.


Är mina personuppgifter skyddade?
Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till obehörig part och använder dessa endast för att säkerställa din order.


Övrigt


Har ni någon fysisk butik?
Nej, vi finns endast online. Där har vi öppet 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan för att alltid vara tillgängliga för dig!


Jag vet inte vilken modell min telefon är. Kan ni hjälpa mig?
Vi hjälper dig gärna! Skicka en bild på fram och baksidan på din telefon till vår kundtjänst så återkommer vi med telefonmodell och länk till tillbehör som passar just din telefon.


Vilka fodral och tillbehör passar till min telefon?
Skicka ett meddelande till vår kundtjänst med vilken telefon du har så återkommer vi med alla tillbehören som passar till din telefon.


Undrar du över något som inte besvaras ovan är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst.